2 Mart 2015 Pazartesi

Android aa oyunu hilesi

Android aa oyunuAndroid cep telefonları için kısa bir süre önce çıkan ve kısa zamanda fenomen haline gelen aa apk oyunu bu adresimizde sizlere tanıtmıştık. Aa Android oyunu oldukça kolaymış gibi görülen ancak iş oynamaya gelince insanı çileden çıkaran bir oyundur. Bu zorlukta ki bir oyun için sizde hemen hile aramaya koyulmuş olabilirsiniz : ) AA Hile oyunu ile sizde zorlandığınız bölümleri geçebilirsiniz.

Android aa oyunu buradan indirebilirsiniz. Google Play Store'da tamamen ücretsizdir.


Bu oyunda merkezde bir nokta var ve bu nokta aracılığı çember dönmektedir. Bu çemberin uçlarında siyah toplar bulunmakta ve bu topların arasında ki boşlukları doldurmalısınız. Bu boşluklar ilk başta kolay kolay doldurulabilecek gibi görünüyor ama hiçte öyle olmadığını hatırlatalım : )

aa2-android

AA 2 Android oyunu yayınlandı. Bu oyunun devamı niteliğinde olan aa 2 oyununu bu sayfamızdan indirebilirsiniz.

Bölümler ilerledikçe aa oyunun hilesi yok mu diye düşünebilirsiniz. Zaten oyunun başlangıcında Select level kısmını seçerek istediğiniz bölümü oynayabiliyorsunuz , henüz yayınlanan bir hile yok. Aa oyunu ile tüm bölümleri geçmek oldukça keyifli. Ben en son 49.bölümde takılıp kaldım. Aa oyunu hilesi yokmu diyen arkadaşlar için böyle bir sayfa hazırlamak istedik.

Aa oyunu nasıl oynanır ? Bölümler nasıl geçilir ? adlı sayfamızı yayınladık. Bölümlere dair videolar bulunmaktadır. 

aa

aa hile, aa oyunu hilesi, aa bölüm geçme hilesi gibi konularda bilgi sahibi olmak istiyorsanız size yeni aa hilesi olan Rootsuz aa hilesi 2015 sayfasını sunmak isteriz. AA da level atlamak o kadar da kolay değil bazen oldukça sinir bozucu olabiliyor. İşte bu devrede aa için çalışan hile aramaya koyulabilirsiniz.

NOT: Hangi bölümde takılı kaldıysanız o bölümü son bir kez oynayın ve ardından ana ekrana dönerek aşağıda ki işlemleri yapınız.

AA Hilesi Nasıl Yapılır ? 2015


Oyunu açıyoruz ve sol üstte ki CHOOSE LEVEL seçeneğine tıklıyoruz.

aa-hile

Açılan pencerede REPLAY LEVEL seçeneğine tıklıyoruz.

aa-hilesi

Gelen pencerede 1 yazıyoruz ve tekrar REPLAY LEVEL'e tıklıyoruz.

aa-yeni-hile

Şimdi yapmanız gereken oldukça önemli. Aynı anda hem play tuşuna hemde CHOOSE LEVEL seçeneğine tıklamanız gerekmekte. Ardından PLAY CURRENT LEVEL seçeneğine tıklayınız. Bir bakıyoruz istediğimiz bölüme geçmişiz : )

aa-oyunu-hilesi-rootsuz

Örneğin 49.Bölümde kaldıysanız 48.Bölümü son bir kez oynayıp ana ekrana dönüp yukarıda ki işlemleri yaparsanız 50.bölüme geçiş yaparsınız.

Bir arkadaşımızın hazırladığı videoyu da izleyebilirsiniz:

AA 49.BÖLÜM NASIL GEÇİLİR ?

Arkadaşlar bir çok arkadaşımda ve gelen sorularda çoğu kişinin 49.bölümde kaldığını gördüm. Bu bölümü geçebilmek için boşlukları ilk başta 2'li şekilde doldurun ve geri kalan yerleri'de 2 li olarak doldurun. Her boşluğa 4 tane top girmeli. 2'li 2'li de atabilirsiniz, isterseniz de telefona ardı ardına dokunarak 4'lü şekilde atabilirsiniz. Ama 4'lü atmak çok zor. Deneye deneye geçebilirsiniz.

En yüksek AA Oyunu rekorunu gördünüz mü ? Buraya tıklayarak Aa oyunun 710.bölümüne ait oynanışını görebilirsiniz.

84.Bölümde zorlananlar için yorumcumuzdan gelen tavsiye:
84 de zorlananlar icin söylüyorum.
Bir elinizin işaret parmağı ve orta parmağınızı ekranin üzerinde ritim tutar gibi hızlı hareket ettirdiginizde geçebiliyosunuz

Android aa oyunu hilesi var mı ?


Android aa oyununun içerisinde bulunan Choose Level kısmından Unlock All levels kısmına girerek 9 TL gibi bir ücret ödeyerek bu oyunun tüm bölümlerine erişebilirsiniz.

android-aaandroid-aa-bolumler

Aa oyunu 49.bölüm nasıl geçilir ?

Aa android oyununda 49.bölümde bir çok kişi takılmış. 49.Bölümde telefonu sert bir zeminde sol eliniz ile sabit tutmaya çalışın. Sağ elinizin işaret parmağı ile her boşluğa 4 tane gelecek şekilde seri atışlar yapmaya özen gösterin.



Aa Android oyunu 67.Bölüm nasıl geçilir ?

67.bölümde çember birden hızlanıp birden yavaşlamakta. Yavaşladığı an seri atışlarınızı yapabilirsiniz. Her boşluğa 3'er tane atmaya özen gösterirseniz kolaylıkla geçebilirsiniz.



Aa oyunu 84.Bölümü nasıl geçebilirim ?

Lorem ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry.

105 yorum:

  1. Bende 49 da kaldımm

    YanıtlayınSil
  2. https://www.youtube.com/watch?v=Q6kgtb13_bQ

    Bu video da ki kişi nasıl geçilebileceğini göstermiş. 49.Bölümde boşlukları ilk baş 2 li olarak, sonrasında kalanları doldurarak geçebilirsin.

    YanıtlayınSil
  3. Ben 67 de Kaldım Gerçekten Çok Zor bi Oyun

    YanıtlayınSil
  4. 84. Bolumdeyim nasil gecildigini bilen?

    YanıtlayınSil
  5. 84 te felç oldum heellpp

    YanıtlayınSil
  6. Bende 101. bölümde takılıp kaldım.

    YanıtlayınSil
  7. 84 de kaldım hileyi bilen var miiii

    YanıtlayınSil
  8. 84 te kaldim bende nasil gecicem yardim edin gecemiyorum bi turlu

    YanıtlayınSil
  9. 67 mi, 84 mü şaşkınlıklarımı ve tebriklerimi iletmeden edemiycem, ben 49 da tıkandım fıtık oldum bunalıma girdim isyanlardayım, inatla silmiyorum oyunu, ayrıca 4 bölüme 4 lü atmak yetiyor gerisi 3 olsa olur ama bir bölüme o 4 topu nasıl sığdırdınız, abi siz 84 e nasıl geldiniz ya asıl sizden bi help bize please : D

    YanıtlayınSil
  10. Bende nasil gectimi bilmiyorum .d.d.d baze.oyle bisey olduki hic girmicek yere elim deydi gectim.d.d.d 49 u hatrlamiyrm nasldi yardimci olablirim ama 50 lerde biyer var orasida acayip zor sakin olup sabredip bikmadan yilmadan oynarsaniz gecersiniz :))))

    YanıtlayınSil
  11. 543 de kaldim ne olur yardim edin

    YanıtlayınSil
  12. 84 ü geçebilen ?? 49 da 2 boşluğa 4 tane atın yakın atmaya çalışın 2 şer 2 şer de atabilirsiniz..

    YanıtlayınSil
  13. Ben 130. Bölümdeyim.49 da 1 hafta takıldım 4lüleri hatasız atmak çok zor.bu nedenle tek tek atmayı deneyin sadece bir kısmı seçip önce onu 4 leyip sonra diğerlerine geçin 2 kısımda hata yapma hakkınız var yani 2 yere 3 lü koyabilirsiniz.baktınız ki bi aralığa 4 sığmayacak direk onu üçlü yapıp diğer dörtlülere yönelin.tekli atmak uzun sürüyor ama bu yöntemle 2 arkadaşım daha geçti başka türlü geçmek çok zor : )

    YanıtlayınSil
  14. Besssyuzzzzkirkkkk mi bide uuucc masallah arkadsim napmissin sen oyle sana sorsam 84 u hatrlamassin bile.d su 84 u bilen yokmu ya deli olucm teli masaya koydum iki isaret parmagimla sirayla hizli hizli yapiyorum oluck.gbi ama baska yolu yokmu yaw.s

    YanıtlayınSil
  15. Bende 54 u geçemiyorum ))

    YanıtlayınSil
  16. Nasil gecicem ben bu 84 u : (

    YanıtlayınSil
  17. 284 deyim nerdegse imkansiz gıbı yardım pls :

    YanıtlayınSil
  18. 128 deyim 4 gundur tikandim 48 daki arkadaslara tavsiye tek tek arada bosluk kalmadan oynasinlar

    YanıtlayınSil
  19. Bende kaldmm:(( gectn mi

    YanıtlayınSil
  20. 299 da yım ve bitirmeyi kafaya koydum

    YanıtlayınSil
  21. Selim Maraşlı15 Mart 2015 00:51

    711 i bi türlü geçemiyorum lütfen yardım edin : (

    YanıtlayınSil
  22. Ben 161deyim nasil gececem oyun degisti farkli oklari cembere kendi gonderiyor sen yyönetiyorsun çemberi

    YanıtlayınSil
  23. 49 iki günümü aldı 3. gün sabah gözümü açar açmaz aklıma geldi tek gözle geçtim

    YanıtlayınSil
  24. 170 için yardım piliiss uyuz oldum

    YanıtlayınSil
  25. 170 deyim google ya aa oyunu 78, 80 ,100 yani kaldığınız bölümü yazarak geçişini öğrenebilirsiniz

    YanıtlayınSil
  26. 170 nasıl geciliyo

    YanıtlayınSil
  27. 170 nasıl geçiliyo

    YanıtlayınSil
  28. 170 . Bölümde takıldım geçen varmı

    YanıtlayınSil
  29. 84. Bolumdeyim neredeyse imkansiz

    YanıtlayınSil
  30. Okadar cok zorki inattan sabaha kadar yatmadim ama sonunda gecebildim tabiki

    YanıtlayınSil
  31. 169 nasil geciliyorr bilen varmi kafayi yiyecem

    YanıtlayınSil
  32. Gecebilirseniz haber verin yaaa :(((

    YanıtlayınSil
  33. 84 de zorlananlar icin söylüyorum.
    Bir elinizin işaret parmağı ve orta parmagini ekranin üzerinde ritim tutar gibi hızlı hareket ettirdiginizde gecebiliyosunuz : )

    YanıtlayınSil
  34. Bi oyun bu kadarmı gıcık olabılır hem derece sarıyo bwlli bi yerden sonra inatlaşıyo insan adeta 180. Bolumdeyım telefon kırılana kadar oynucam bakalım sonunu gorebılcem mı

    YanıtlayınSil
  35. 108 parmaklarimi hissetmiyorum artik :))

    YanıtlayınSil
  36. Ayy çıldırıcam 49. Leveli bir türlü geçemedim geçebilen varsa nasıl geçiyor herşeyi yaptım olmuyo 1. Yani son topta yandım:(:(:( :):):)

    YanıtlayınSil
  37. 160dan sonra topların üzerinde sayı yazmamaya başladı bu sorun bi tek bende mi var ?

    YanıtlayınSil
  38. 170 i nasıl geçeceğiz bilen

    YanıtlayınSil
  39. Ya 134 kaldim allam delirecem

    YanıtlayınSil
  40. Burda videoyu yükleyen kişi nasıl geçilebileceğinden bahsetmiş. Düzgün atışlar ile geçilebilir.
    https://www.youtube.com/watch?v=j2ZM03fLLYA

    YanıtlayınSil
  41. 49.Bölümü herkes geçemiyor ancak bana göre basit bir bölüm : ) Bu videodan fikir edinebilirsiniz.

    https://www.youtube.com/watch?v=jQYztU_p6MQ

    YanıtlayınSil
  42. Parmakları dinlendirin arada : )

    https://www.youtube.com/watch?v=Ga_5eRACiHM

    YanıtlayınSil
  43. 170. Oyundayim ve toplarin uzerinde rakam gozukmemeye basladi oyunun ozelligi sandim ama degilmis nasil duzeltebilirim

    YanıtlayınSil
  44. 84,84,84,84 OLMUYORRR

    YanıtlayınSil
  45. harun aşık25 Mart 2015 10:58

    170 bolumde benden size tavsiye.oyun baslar baslamaz basili tutun 8 tane cubuk girince herbirinin aralarina birer tane daha koyun .enson da kalan yerleride doldurun.
    Not:(bnde daha gecemdm ama 27 tane koydum :) )

    YanıtlayınSil
  46. harun aşık25 Mart 2015 11:01

    Oyunun özelliği bendede oyle oldu.

    YanıtlayınSil
  47. kübra akbaş26 Mart 2015 03:14

    arkadaşım 8 de kaldı ben 30 da lütfen bize yardım edinnn!!

    YanıtlayınSil
  48. 3 ü geçemiyorum dün gece uyuöadım resmen bu yüzden hilesi falan varmı arkadaşlar lütfen yardım edinnnnnnn :(:.(

    YanıtlayınSil
  49. 30.bölüm
    https://www.youtube.com/watch?v=MnqP-7Lyj14

    YanıtlayınSil
  50. 3'ü nasıl geçemediniz : )

    YanıtlayınSil
  51. 306. Bölümün kesinlikle imkansız olduğunu düşünüyorum yada mutlak bir hilesi olmalı bana nasıl geçtiğinizi söylermisiniz

    YanıtlayınSil
  52. 108 deyim her FAIL de mekan farkı ayırt edemeden istem dışı hasss... diyorum arkadaş. Bi gün biri dalacak.

    YanıtlayınSil
  53. 289 u gecen varsa yardimci olsun

    YanıtlayınSil
  54. Gectiim gencler 294 teyim simdi bunla cebellesecez hic kolay gorunmuyor

    YanıtlayınSil
  55. muhammed ümeyr27 Mart 2015 08:11

    la babo bı 168 nasıl gececagaamm ne geldise basıma azız dortkardeş in yüzünden
    geldi kafayı yıyecagam wallahii....

    YanıtlayınSil
  56. Bende 306 da kaldim imkansiz gibi bisy nasil geciliyo bilen varsa ?

    YanıtlayınSil
  57. Düzgün bir Türkçe ile yorum yapın yardımcı olalım.

    YanıtlayınSil
  58. Bu bölümde 18 top var.
    11 boşluk var toplam. Bu boşlukların 7 tanesine Çift, 4 tanesine tek atışlar yapmalısınız seri bir şekilde. Ancak toplar yanıp sönerken büyüyor. Büyüme payını da unutmayın. 5 kere yanıp sönünce çember ters dönmeye başlıyor. Yani içinizden topların 5 kere yanıp sönmesini sayabilirsiniz. Buna göre bölümü geçebilirsiniz.
    Kolay gelsin.

    YanıtlayınSil
  59. 713 te takildim gelen varmi nasil olacak
    O kadar zorki oynamak istemiyorum artik, ama buraya kadar gelipte silmeyide istemiyorum.

    YanıtlayınSil
  60. murattlvl17028 Mart 2015 06:47

    Arkadaşlar 84. Bölümde işaret ve orta parmağınızı kullanarak turkcelin dıt dıt dırıt dıt hareketini seri bi şekilde yapmanız lazım tek seferde hepsini bitirmeye çalışın .

    YanıtlayınSil
  61. bulursanız banada soleyın bence parayla gecelım dıe yapmıslar o zor bolumu *-*

    YanıtlayınSil
  62. Men 134-cü levelde qalim. Xahis edirem kömek eleyin.

    YanıtlayınSil
  63. Ben 123 deyim takılıp kaldım. nasıl geçileceğini bilemedim yardımcı olur musunuz????

    YanıtlayınSil
  64. Bu videodan fikir sahibi olabilirsin.

    https://www.youtube.com/watch?v=2wTG70Yxpq0

    YanıtlayınSil
  65. 312 de kaldim gecilmiyo !!

    YanıtlayınSil
  66. 95 i nasil gectin tarif edermisin. Hatirliyosan tabi

    YanıtlayınSil
  67. nerdene çeçiker1 Nisan 2015 01:31

    3 ü geçtim şükürler olsun şimdi daha zoru 4 teyim arkadaşlar yuppiii :)

    YanıtlayınSil
  68. ahahha herkez 49 da kalmış ben 689 dayım getirinde yapem :D

    YanıtlayınSil
  69. 123 de takılan arkadaşım 3 parmağınızla oynayın ve hızlıca ekrana tıklayın

    YanıtlayınSil
  70. 49u geçmek için oyunu güncellemen yeterli :) :)

    YanıtlayınSil
  71. 65 de kaldım nasıl geçebilirimm hilesi varmıı

    YanıtlayınSil
  72. 65 bölümü nasıl geçenilirimmm takıldımmmm kaldımmm ya

    YanıtlayınSil
  73. Abi 106. Bolm nasil geciliorrr

    YanıtlayınSil
  74. Abi 108. Bolm nasıl gecilcek

    YanıtlayınSil
  75. https://www.youtube.com/watch?v=Ga_5eRACiHM

    YanıtlayınSil
  76. 203 u nasil gecebilirim?

    YanıtlayınSil
  77. Root varsa hile kolay ben yaptım

    YanıtlayınSil
  78. 108 i gecemedim kafayi yiycem

    YanıtlayınSil
  79. Ben100deyim çok zor ya Süreli

    YanıtlayınSil
  80. 134 yardım lütfen

    YanıtlayınSil
  81. 324.bölümde kaldım

    YanıtlayınSil
  82. 714 teyim sonu kaç bilen var mı?

    YanıtlayınSil
  83. 3 parmakla nasil oyniycaz anlayamadim.basima agrilar girdi gecemiyorum 123 u

    YanıtlayınSil
  84. Ben kendi emegimle 181 yaptım ama hileyle 751:)

    YanıtlayınSil
  85. 49 guncellemeden sonra kolaylikla geçiliyor bazı telefonlarda gecilemiyordu

    YanıtlayınSil
  86. Yav arkadaş 170 bölüm nie çok zor onu düzeltim geçilmiyo

    YanıtlayınSil
  87. 95. bölümde takılı kaldım yardım edinnn

    YanıtlayınSil
  88. 750 deyim son level kaç ? :D

    YanıtlayınSil
  89. 751 son level oyunu bitirdim !! :DDD

    YanıtlayınSil
  90. bende lvl 14de kaldım ama bn bilgisayardan oynuyom { Core ball 100 } ya lvl 14 çok zorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!! ama telefonumda 569 lvldeyim

    YanıtlayınSil
  91. 801 kaldım son seviyeye ulaşılmıştır diyor ne zaman güncellenecek

    YanıtlayınSil
  92. 123 deyim zor geçemedim :)

    YanıtlayınSil
  93. 181 takılı kaldım yardım varmi bir hilesi yöntemi

    YanıtlayınSil
  94. 745 de kaldim. Yardimm edinnnn

    YanıtlayınSil
  95. Ben 992 de kaldim

    YanıtlayınSil


EmoticonEmoticon